مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت ۲۸۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ 25 May 2018
 مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت ۲۸۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان خبر داد.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت همدان؛ حمید شاکری‌صفت با اشاره به برگزاری جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان افزود: در این جلسه ۱۰ پرونده جدید بیماران سخت‌درمان نیازمند مورد بررسی قرار گرفت.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه ۸ پرونده متعلق به بیماران مبتلا به سرطان و ۲ پرونده از سایر بیماران مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: در این جلسه تصمیم گرفته شد ۱۰۰ میلیون ریال مساعدت بلاعوض به بیماران صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه برای بیماران سخت‌درمان در این جلسه تخصیص داده شد، گفت: ۲۰ میلیون ریال از سایر مراکز برای آن‌ها تخفیف گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۸۰ میلیون ریال در این جلسه مساعدت شد، عنوان کرد: گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه و در معرض ناامنی غذایی هستند که نیاز به کمک خیرین در حمایت از این بیماران داریم.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۹۵۴۶۲۲۴۰۰۴ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ مجمع واریز کنند تا به دست نیازمندان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار